Gyakran Ismételt Kérdések

Megtetszett egy ajánlat, hogyan tudom megvásárolni?

Az ajánlatok oldalunkon keresztül megvásárolhatóak a “Kosárba rakom” gombra kattintva, vagy ha partnerünk oldalán található az ajánlat, akkor a “Tovább az ajánlathoz” gombra kattintva, s ott partnerünk oldalainak paraméterei alapján vásárolhatóak meg.

A megrendelésről kapok tájékoztatót?

Természetesen igen. Amennyiben a megrendelést elküldi egy generált oldalra kerül, ahol a rendelésről lát információkat, valamint automatikusan kiküldésre kerül egy E-mail is, amelyben szintén részletes leírást talál az esetleges további teendőkről is.

Mi van ha nem kapok E-mailt a vásárlásról?

Ebben az esetben kérjük keressen fel bennünket elérhetőségeink valamelyikén.

Hogyan jutok hozzá a megvásárolt utazási utalványhoz/utalványokhoz?

A megrendelés kifizetése után, amint a szállásadó partnerünk jelezte, hogy megtörtént a kifizetés E-mailben fogja megkapni a kupont/vouchert, melyet ki is tud nyomtatni. Kérésre postán is kiküldjük Önnek.

Adhatom ajándékba is?

Természetesen igen.

Megrendeltem a terméket. Kivel és hogyan tudok időpontot egyeztetni?

Időpontot egyeztetés a szálláshellyel történik a termék sorszámára hivatkozva. A szálláshely elérhetőségei a sikeres vásárlás után kapott visszaigazoló e-mailben találhatóak.

ÁFA-s számlára van szükségem. Hogyan juthatok hozzá?

ÁFA-s számlát a szolgáltatásról a szolgáltatás nyújtója, azaz a szálláshely tud kiállítani az utazás végén. Számlaigényét kérjük, előre jelezze a szálláshely felé.

Le szeretném mondani a megvásárolt ajánlatot, van rá lehetőségem?

Minden online vásárlás esetén, így a mi oldalunkon keresztül megvásárolt kedvezményes csomag esetén is, a megrendeléstől számított 14 napon belüli írásban való elállás esetén van lehetőség a befizetett összeg visszafizetésére, amennyiben nem rendelkezik időpontfoglalással a szálláshelyen. A visszafizetés folyamata és átfutási ideje a fizetési módnak megfelelően eltérő lehet.

Mi történik akkor, ha a megvásárolt ajánlat után a szálláshelyen nincs szabad hely, akkor amikor nekem jó lenne?

Mi azért dolgozunk, hogy Ön elégedett legyen, így mindent megteszünk annak érdekében, hogy Ön jól járjon. Azt tudnia kell, hogy az ajánlatok a feltüntetett érvényességi időn belül, a szabad helyek függvényében érvényesek. Amennyiben más időpont nem megfelelő az utalvány felhasználására és a csomag árának fizetése még nem történt meg, az info@topszallasok.hu e-mail címen tudja jelezni, hogy töröltetni kívánja a csomagot. Amennyiben már fizetés történt, a megrendeléstől számított 14 napon belül van lehetőség az elállásra, írásban való jelzés alapján, így ez esetben szintén keresse ügyfélszolgálatunkat.